Вшанована відомим маркетинговим призом:
Bosch Power Tools отримує нагороду Best Brands

  • Груповий підрозділ отримав приз у категорії "Загальний"
  • Приз на основі репрезентативного опитування споживачів
  • Найкращі результати з точки зору довіри до бренду та готовності до взаємозакупівлі
  • Послідовна орієнтація на користувача як важливий фактор успіху

Штутгарт / Лайнфельден-Ехтердінген - Електроінструменти Bosch виграли визнану нагороду за найкращі бренди у всеохоплюючій категорії «Найкращий бренд в цілому» за 2021 рік та мали успіх серед інших відомих світових брендів з різних секторів. “Ми дуже вдячні за цю надзвичайну нагороду - зокрема, ми хотіли б подякувати усім нашим користувачам, які довірили нам. Ця нагорода є мотивацією для подальшого постійного зосередження уваги на потребах наших користувачів та надання їм доданої вартості », - сказав Хенк Беккер, президент Robert Bosch Power Tools GmbH.

 

Нагороди за найкращі бренди присуджуються щороку з 2004 року і засновані на співпраці між GfK, Seven.One Entertainment Group, Markenverband, WirtschaftsWoche, ZEIT Verlagsgruppe, Службою радіомаркетингу RMS, Media Impact та Serviceplan Group. Нагороди були ініційовані з метою вшанування підходів у успішному лідерстві бренду та створення форуму для комунікаційних рішень, що визначають тенденції. Що робить нагороди настільки особливими, це те, що вони базуються на репрезентативному опитуванні споживачів, проведеному GfK. Вирішальними є два критерії: фактичний економічний успіх бренду («Частка ринку»), а також привабливість бренду, як сприймається споживачами («Частка душі»).

Електроінструменти Bosch змогли переконати учасників у кількох аспектах. 72 відсотки учасників заявили, що довіряють Bosch як бренду електроінструментів - найвищий рейтинг серед усіх марок. Задоволення брендом також призвело до найвищої готовності до перехресних покупок у нагородженні.

Хенк Беккер пояснює нагороду кількома факторами: «З одного боку, є послідовне керівництво корпоративним брендом Bosch та його всебічні обіцянки вищої якості та широкого почуття відповідальності, а з іншого - наша орієнтація на користувача і стратегія бренду продукту для електроінструментів, аксесуарів для електроінструментів та вимірювальних інструментів. Ми дуже подбали про те, щоб реалізувати відповідні обіцянки бренду в маркетинговому комплексі в усіх точках взаємодії користувачів для користувачів, що виготовляються своїми руками, у нашому зеленому світі брендів та для професійних користувачів у нашому блакитному світі брендів, диференціюючи їх від конкурентів. Основою цього є наша інноваційна сила, орієнтована на реальні потреби наших користувачів ". Bosch Power Tools щороку успішно запускає на ринок понад 100 інновацій в галузі продуктів. На додачу, багато людей зосередилися на своїх будинках за останні кілька місяців і також інвестували в них, сказав Беккер. Це ще більше стимулювало попит на товари як для саморобних робіт, так і для професійних користувачів.

Церемонія нагородження найкращих брендів 2021 відбулася 24 лютого під час віртуального заходу. На додаток до нагороди в номінації «Найкращий бренд в цілому», електроінструменти Bosch також потрапили до Топ-10 у категорії «Орієнтація на найкращу торгову марку».